10 lutego 2015

TROCHĘ JESTEM


spodnie - klik
koszula - klik 


Uniosłam rękę. Dotknęłam opuszkiem palca policzek, tak jak ona. Przejechałam po skórze.
Zimna i sucha. Jestem tu, a to tylko odbicie, to tylko lustro, tylko ja.
Mieszane uczucia tańczą i gonią się w kółko. Jedno próbuje złapać kolejne. To nigdy się nie uda.
Dwa. To jak jeden i zaraz za nim właśnie dwa. Tyle jest mnie we mnie, dusza rozczepiona na części.
Kierują się w dwie drogi czasem próbując się złapać, albo chociaż wpaść na siebie.
A może jednak w końcu się uda. Chcę porozumienia. Chcę zjednoczenia
tego czystego szaleństwa z brudnym uzdrowieniem. Będzie bolało, ale nikt nie twierdził,
że może być inaczej.  Strach przed otoczeniem, reakcją, zmianą, ludźmi - paraliż.
Dwie drogi w końcu muszą się scalić. Usiądę, przyłożę palec do ust i szepnę cicho,
by tylko ona mogła mnie usłyszeć. Będzie dobrze, dasz radę.



A trochę mniej chaotycznie i bardziej na temat? 
Po paru miesiącach dotarła do mnie paczka w której egzystencje już zwątpiłam - spodniekoszula i cienie z CHOIES. Polecam wejść (zalinkowane) i zapoznać się z rzeczami które oferują - super ceny, w dodatku wielkie promocje. Zamawiajcie śmiało i nie martwcie się, że i wam będzie tak bardzo przeciągać się czas oczekiwania. Z raportu przesyłki ewidetnie potwierdziła się moja teoria, że po prostu mam pecha do poczty polskiej. Moja paczka w ciągu paru dni przebyła parę krajów, a na te parę tygodni zgubiła się własnie gdzieś w Polsce. Spodnie z dziurami i cienka koszula w tej chwili nie należą do zbyt praktycznych, ale dla chcącego nic trudnego. Połączyłam je z płaszczykiem z Housa, butami Lasocki i kolią z Reservedu. 






49 komentarzy:

  1. Do mnie jedna paczka idzie juz ponad miesiac po Polsce i mysle, ze juz jej raczej nie dostane. Świetnie wyglądasz:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie napisane :)
    Ja również wiele razy zwątpiłam w naszą pocztę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe cienie i spodnie. Pięknie napisany wstęp. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz. ;)
    Ja ostatnio zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona przez pocztę. Bardzo szybko docierają do mnie paczki.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes piekna i pieknie piszesz, podoba mi sie taka symbioza

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna! Ja nic od nich nie zamawiałam i chyba nie zamierzam ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh, niestety taki urok polskiej poczty :')
    świetnie wyglądasz, mega mi się podobają te spodnie!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba jak napisałaś tą "chaotyczną część" :) + paleta cieni wyglada zachęcająco
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne zdjecia :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie to połączyłaś, ja szukam właśnie teraz czarnych spodni z dziurami, a co do paczki to do mnie też szła kiedyś bardzo długo, haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny płaszczyk :)
    http://damekatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i napisane chaotycznie, ale ja uwielbiam czytać takie teksty!
    O ile się nie mylę to zamiast "cięka" powinno być "cienka" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, dziękuję za zwrócenie uwagi!

      Usuń
  14. Genialne spodnie.

    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu dotarła ta paczka do Ciebie, mówiłam, że przyjdzie. Zdjęcia są prześliczne. :3
    Pozdrawiam i pozostawiam z najlepszymi życzeniami.
    http://liten-bjorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja paczka czeka u urzędzie celnym już dobre kilka tygodni :( Piękny zestaw ! Kliknęłam. Klikniesz i u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Super look, szczególnie podoba mi się płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę śniegu :P
    śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny zestaw! świetne spodnie i plaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  20. EH no tak już niestety jest z tą cholerną pocztą :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw jest świetny :)
    Warto było na niego czekać trochę dłużej :)
    Ach że Ci zimno nie było- podziwiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne spodnie ;))
    ciekawy look ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Yes, I follow you on gfc #305, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super stylizacja :)
    zapraszam do mnie :*
    co powiesz o obs za obs ? :)
    http://gulmi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jestes przepiękna ! zakochałam się w płaszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodnie genialne ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodnie genialne. Ostatnio zwariowałam na punkcie dziur i swoją jedną parę juz zniszczyłam. Przynajmniej tak twierdzi moja mama, ale na moje oko to będą spodnie, które przeleżą w miejscu ULUBIONE.

    http://bruise-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dlatego nie zamawiam z tego typu stron, jakoś zniechęca mnie to, że paczka może iść długo, albo zgubić się po drodze, jednak wolę iść do sklepu i przymierzyć to co chcę kupić. :) Spodnie świetne, chociaż pewnie zmarzłabym w nich :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia ! I piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jejku świetnie piszesz a co do ubrań no śliczne *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia wieczorem robić na zewnątrz to sztuka, ale u Ciebie wyszły rewelacyjnie. Wpadła mi w oko ta paletka, jest świetna! :)
    jellybeanblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale jesteś śliczna! O kurcze ;o
    Http://nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale jesteś cudowna! :) Płaszczyk bardzo ładny, muszę w najbliższym czasie taki własnie kupić :)
    nolly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Perfect :)
    Zapraszam (dopiero zaczynam)
    http://nyciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń