1 lutego 2015

OSIEMNASTE URODZINY



Nie taki post był w planach. To znaczy był, ale miał go poprzedzać inny. Równolegle również nie takie ostatnio minione dni były planowane. Ale jak nudne i pozbawione wartości byłoby nasze życie, gdyby nie wypełniał go szereg niespodzianek, tych miłych i tych wręcz przeciwnie? Konkretyzując - pewnego cudownego poranka obudziłam się chora. Coś, co przez pierwsze godziny choć coraz bardziej się rozwijało a ja nazywałam "przeziębieniem które zaraz minie" - okazało się być w rezultacie paciorkowcem. Dziesięć dni na antybiotyku, czułam się potwornie i chciało mi się tylko płakać i spać, a przede mną była perspektywa weekendowych osiemnastych urodzin. Na szczęście bardzo dobrze zareagowałam na lek i już w piątek mogłam stanąć na nogi. Tak więc wczoraj z moją ukochaną rodziną świętowaliśmy w przededniu, a dziś - oficjalnie pierwszy luty. Wiem, że ta cyfra nie zmienia nic w moim życiu (oprócz tego, że będę mogła kupić sobie sama zdrapkę w kiosku) i wręcz ciężko mi uzmysłowić sobie, że jestem pełnoletnia (Cokolwiek to słowo znaczy, bo "pełno" raczej kojarzy mi się mlekiem pełnotłustym, albo z odpowiedzią na pytanie ile ludzi było w autobusie.) Patrząc wstecz, jestem tak ogromnie wdzięczna i szczęśliwa za te osiemnaście lat. Szczególnie za moich bliskich, za to, że są obok mnie w każdej sytuacji. Za to, że byli ze mną wczoraj. Rodzice ze wzruszeniem składający życzenia i nie potrafiący uwierzyć w to, jak szybko ich córeczka dorosła. Rodzina zjeżdżająca się by móc świętować razem z Tobą. Najwspanialsza Matka Chrzestna które daje Ci niesamowite wsparcie, ciepło i zrozumienie a w dodatku jeszcze piecze Ci najpyszniejszy urodzinowy tort z możliwych. Chłopak który przypomina Ci o zbliżających się urodzinach już miesiąc wcześniej nie mogąc się doczekać równie mocno jak Ty. Siostry które pokazują Ci, że ten dzień należy do Ciebie.. Z ręką na serduszku, jestem najszczęśliwszą osobą na świecie a osiemnaste urodziny choć ledwo się zaczęły - już uważam za udane ponad miarę!







PS. Jednym z wspaniałych urodzinowych prezentów jest dla mnie wybicie 500 polubień na facebooku sprzed paru dni! Dziękuję wam bardzo! A tych, którzy jeszcze nie polubili, zapraszam z całego serduszka, rozgośćcie się!

F A C E B O O K |  I N S T A G R A M  | T U M B L R | L O O K B O O K

53 komentarze:

  1. Ale jesteś chudziutka! :o
    Wszystkiego najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z okazji urodzin życzę wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i realizacji wszelkich postawionych sobie celów! Mnie niedługo też w końcu stuknie wspaniałe 18 :) Miłej niedzieli, polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. biedna:( Ja dzis obchodzę 16-ste urodziny! :)
    Wszystkiego najlepszego! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity post! Pięknie piszesz. Życzę wszystkiego najlepszego! :*
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah dobre to o zdrapkach wlasnie ostatnio sie zdziwilam kiedy pani poprosila mnie o dowod osobisty. Bardzo lubie sposob w jaki piszesz. Wszytkiego najlepszego sliczna. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie to opisałaś! ♥
    Z okazji urodzin życzę Ci przede wszystkim zdrowia i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj,naj,naj!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego i coraz większych sukcesów w blogowaniu! Piękna sukienka, moja siostra tez dziś obchodzi swoje urodziny :) obserwuje tutaj jak i na instagramie :)

    kochana zapraszam i pozdrawiam KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo fajny styl pisania!
    Wszystkiego dobrego <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Realizuj marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz. ;) Życzę wszystkiego dobrego z okazji urodzin!
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego!
    Prześliczna sukienka.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje i życzę Ci wszystkiego najlepszego w dorosłym już życiu :)
    Ja mimo, że swoją 18-stką miałam już pół roku temu to jakoś nadal nie czuję, że jestem już oficjalnie dorosła :D
    Pozdrawiam,
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego co najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie prowadzisz bloga! Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie ;

    Blog Mell ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najwspanialszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać po samych zdjeciach jak faktycznie szczęśliwa jesteś. Życzę wszystkiego najlepszego, wytrwałej realizacji marzeń, szczęścia, samych radosnych chwil i blogowych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego Najlepszego kochana <33 :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Alicja piękna wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, jesteś taka piękna! Chętnie porwałabym Cię kiedyś na jakąś sesję! :)
    Mam słabość do takich kręconych włosów!

    PS. Spełnienia marzeń! Samych prawdziwych przyjaciół! I mnóstwo rewelacyjnych wspomnień! :*

    Buziaki,
    Fiorka / www.TheFiorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego! Wygladalas super ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądałaś !! :) Sto lat :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego naj, naj, najlepszego!♥

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkiego najlepszego! jestes cudowna, pierwszy raz jestem na twoim blogu ale napewno bede tu czesciej wchodzic i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło patrzeć jak ktoś docenia to co ma :) Śliczna jesteś. Wszystkiego najlepszego! - trochę spóźnione, ale szczere :)

    Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wpadłam z rewizytą, wszystkiego najlepszego! :) obserwuje, będzie mi miło jeśli tez mnie zaobserwujesz :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Każdy by chciał mieć taką matkę chrzestną :)
    Wszystkiego co najlepsze w dorosłym życiu :*
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna dziewczyna z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale piękna :) wszystkiego najlepszego! miłego dnia, Laura.
    lauraasufleta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego!
    http://polowcia--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. KTOŚ TU JEST MEGA FOTOGENICZNY :)
    100 lat!


    ______________________________
    "(…) Ale to już raczej nigdy nie nastąpi, a w trumnie, obok mojego wysportowanego, świetnie zakonserwowanego ciała będzie leżała waga kuchenna. A zamiast grudkami ziemi, posypią mnie odżywką białkową."

    Zapraszam na nowy post:
    http://turqusowa.blogspot.com/2015/02/w-pogoni-za-perfekcja.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego ! Bardzo ładne zdjęcia. Śliczna z Ciebie osiemnastka :)


    http://szalonyswiatalexy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka jesteś chudziutka!! :))
    Spóźnione wszystkiego najlepszego! Mam nadzieję, że ten dzień był jeszcze lepszy niż myślałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego!

    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sukienka! Spóźnione najlepszego:)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. super blog !!!
    www,dlifebook,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nieco spóźnione ale za to szczere :) Wszystkiego najlepszego kochana , zdrówka, szczęścia i ' pociechy ' z bloga :)
    PS. Bardzo mi sie tu spodobało i stwierdzam, że bedę zaglądać tutaj częściej. Fajna szata i zdjęcia. To co lubię najbardziej :)

    http://kanieczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Najlepszego :) Świetne zdjęcia. Jak ja bym chciała wrócić do wieku 18 lat, ale póki co zostaje mi świętowanie ze znajomymi ich 18-tek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądałaś prześlicznie! Mnie 18-stka czeka za rok, aktualnie zostało mi niecałe 20 dni do urodzin, a paskudna choroba odpuścić nie zamierza. Ale mam nadzieję, że rozwiąże się jak u Ciebie :)

    Pozdrawiam
    www.kailakarolina.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Zaobserwowałam!. Super blog ♥
    Zapraszam do Mnie!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego najlepszego! życzenia spoźnione, ale szczere. Pięknie wyszłaś na zdjęciach.
    Masz naprawdę świetnego bloga obserwuję ;)
    http://gabcia200101.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego najlepszego!
    Masz prześliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. najlepszego! :)
    Obserwuję! :) miło by było gdybyś zaobserwowała mojego bloga! :)
    zapraszam do mnie! - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja swoje osiemnaste urodziny miałam rok temu i do dzisiaj twierdzę, że ta pełnoletność nie zmieniła nic w moim życiu, oprócz otrzymania dowodu osobistego, prawa jazdy.
    Życzę powodzenia w pełnoletności! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Spóźnione Najlepszego! :(
    Zdjęcia piękna, jesteś na prawdę boooska *.*
    Pozdrawiam! gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale jesteś chudzinka *.*
    Wszystkiego Najlepszego !
    Zaobserwowałam ;>
    http://maryla-kowalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś śliczna ! Piękne zdjęcia !
    Oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  48. masz świetne nogi, pozazdrości!

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wciągnęłam się w Twojego bloga. Jest tak cudownie sympatyczny! <3

    OdpowiedzUsuń