FIRST ONE

17 lutego 2014

Cześć cześć.
Alicja, 17 lat, metr sześćdziesiąt pięć niezdecydowania, wiecznych rozmyśleń, trochę głupoty i bezmyślności, dużo miłości, kapkę sarkazmu i mnóstwo czekolady, chyba z tego mniej więcej się składam. Bardziej poważnie? Nie bądźmy zbyt poważni, na to będzie jeszcze czas kiedy będziemy dorośli.
A teraz kiedy mój brzusio jest zadowolony po zjedzeniu pysznego ciasta, ja zamiast się uczyć zajmuję się głupotami, typowo. Próbuję zrobić porządek na laptopie, choć coraz bardziej wydaje się to być awykonalne. Przeglądam stare zdjęcia, jeju jak ja uwielbiam wracać myślami w przeszłość. Jeszcze bardziej zachciało mi się z powrotem ciepełka. Nie powinnam narzekać, w końcu dziś cały dzień świeciło słoneczko a termometr pokazywał dziesięć stopni, ale cóż to jest dla takiego zmarźlucha jak ja?









17 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcie!
    Powodzenia w blogowaniu! :)

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się ciekawie obserwuję aby być na bieżąco :-)

    ♥ markowska-marlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie piszesz będę wpadać częściej ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada sie naprawde super blog:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydajesz się być ciekawą osobą :) Powodzenia ^^ Też lubię oglądać stare zdjęcia :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć imienniczko :D Będę Ci czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia życzę w dalszym blogowaniu :***

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog zapowiada się ciekawie, czekam na kolejne posty ;)
    Obserwuję

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem od ciebie wyższa tylko o 1cm! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna *-* :c
    zapraszam częściej do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne imię i śliczne zdjęcia :)
    Powodzenia!^^
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie się zapowiada. Śliczne zdjęcie! Świetny wygląd bloga. POWODZENIA! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się bardzo ciekawie. Śliczna jesteś :)

    http://my-life-truskawka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post :) Powodzenia w blogowaniu !
    Zapraszam


    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się ciekawie , obserwuje :) byłoby mi miło gdybyś również zaobserwowała mój blog
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Followers

Theme by: Pish and Posh Designs